Menu

هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان ارائه خدمات با کیفیت بهتر، هزینه کمتر و شفافیت بیشتر به مشتریان است .

خدمات شرکت سبدگردان هدف:

1- مدیریت دارایی مشتریان در بازار اوراق بهادار (با درآمد ثابت و متغیر) با احتمال کسب سود بیشتر از بانکها

2-خدمات آموزش در حوزه بازار سرمایه

فرآیند:

به گونه ای است که کسانی که از طریق باشگاه متقاضی استفاده از خدمات سبدگردان هدف شوند، از تخفیفات لازم به شرح ذیل برخوردار می شوند:

1- افرادی که مستقلا عضو باشگاه شده و متقاضی دریافت خدمات گردند از 25% تخفیف در کارمزد خدمات نوع 1 و 2 برخوردار می شوند .

2-در صورتیکه مشتریان ، مشتریان جدیدی را برای دریافت خدمات هدف به شرکت هدف معرفی نمایند، 5درصددرآمد سبدگردان هدف از مشتریان معرفی شده، به معرف تعلق می گیرد و 30% کارمزد خدمات به خود مشتری تخفیف داده میشود.

بعبارت دیگر مشتریان ما در 5 گروه قرار می گیرند :


1-مشتریانی که مستقلا عضو باشگاه شده و با ثبت نام در سیستم، حساب افتتاح می کنند .

2-مشتریانی که معرف دارند .

3-مشتریانی که مستقلند و خود نیز اقدام به معرفی مشتری دیگری می کنند .

4-مشتریانی که معرف دارند و خود نیز مشتری معرفی می کند .

5-فردی که خود افتتاح حساب نکرده(مشتری نیست) لکن اقدام به بازاریابی و معرفی مشتری می نماید.


کارمزد سبدگردان هدف شامل کارمزد ثابت و کارمزد متغیر است که سهم تخفیف و بازاریابی از کارمزد ثابت در دوره های 6ماهه تا زمانیکه حساب مشتری نزد سبدگردان فعال است، پرداخت می گردد .

کارمزد متغیر در دوره های یکساله از تاریخ افتتاح حساب محقق شده و سهم بازاریابی معرف و تخفیف مشتری ، در زمان شناسایی و دریافت وجه این کارمزد از مشتری، پرداخت خواهد شد .

شایان ذکر است که دریافت تخفیف و بازاریابی معرف به مدت نامحدود بوده و در صورت تمدید و ادامه فعالیت حسابها ادامه دارد .

شرکت سبدگردان هدف در نظر دارد، به منظور افزایش منافع اعضای باشگاه با برخی شرکتهای ارائه دهنده خدمات تفریحی، آموزشی، گردشگری، مسافرتی، ورزشی، بیمه ای مذاکره کرده و به گونه ای برنامه ریزی نماید که مشتریان از خدمات این موسسات با تخفیف ویژه ( 10تا50درصد) برخوردار شوند .

همچنین صفحه باشگاه مشتریان در سایت متصل به پنل ارسال sms باشد.

دی ان ان